- Strona główna
- Postępowanie ID 1021861
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
680/2024/GMT Zakup wraz z dostawą ekspresów do kawy dla KWP zs. w Radomiu
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Fokt
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-21 10:13:00
-
Składania2024-11-25 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-25 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1.
Zamawiający: KWP z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600
Radom
2.
Wszelkie
koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu z wniesieniem
i uruchomieniem sprzętu leżą po stronie
Wykonawcy.
3.
Kryteria wyboru oferty: najniższa cena
4.
Termin realizacji zamówienia: 7 dni od daty otrzymania zamówienia
5.
Warunki
płatności – przelew z odroczonym
terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia sprzętu i otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury VAT
6.
W postępowaniu przewidziane są negocjacje
cenowe.
7. Oferta, w której nie zostały zaakceptowane wszystkie warunki formalne będzie podlegała odrzuceniu.
8.
Zamawiający może unieważnić zapytanie z uwagi na
oferowanie ceny zakupu przewyższającej kwotę, którą Zamawiający może
przeznaczyć na finansowanie zamówienia
9.
Osoba wyznaczona do kontaktu: Katarzyna Fokt
tel. 47 701 3564
e-mail: katarzyna.fokt@ra.policja.gov.pl
10. Adres dostawy: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada
37/59
11. Gwarancja
36 miesięcy
12. Naprawa
serwisowa urządzenia: w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia usterki przez
Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 701 3564
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?