- Strona główna
- Postępowanie ID 1024510
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
667/2024 Przełącznik UBIQUITI UNIFI US-24-250W
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Blajchert
-
Organizacja
-
OddziałSekcja Teleinformatyki
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-25 13:31:00
-
Składania2024-11-28 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
Towar fabrycznie nowy, z oficjalnej dystrybucji na Polskę, z pełną gwarancją producenta na terenie RP.
Zamawiający nie dopuszcza zastosowania zamienników ani równoważników.Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia dostarczonego sprzętu u producenta pod kątem legalności i autentyczności.
Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą lub producent nie zweryfikuje poprawnie produktu - wykonawca odbiera towar we własnym zakresie.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
Wszelka korespondencja jest prowadzona wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 7742485
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?