- Strona główna
- Postępowanie ID 1024752
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU W ZK DUBLINY
Wystawiający
-
UżytkownikArkadiusz Milewski
-
Organizacja
-
OddziałZakład Karny w Dublinach
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-25 15:09:00
-
Składania2024-11-27 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-27 08:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa i montaż elementów zgodnie z poniższą tabelą.
Lp |
Nazwa |
Producent |
Symbol |
Ilość |
1 |
Czytnik kart |
Satel |
INT-SCR-BL |
2 |
2 |
Zwora |
SCOT |
EL-600SL2 |
1 |
3 |
Uchwyt zwory |
SCOT |
BK-600SL2 |
1 |
4 |
Zasilacz |
Pulsar |
HPSG2-12V2A-B |
1 |
5 |
Akumulator |
Alarmtec |
7Ah/12V |
1 |
6 |
Przycisk |
RoHS |
GQ 16H-N |
1 |
7 |
Dioda |
RS PRO |
210-428 |
1 |
8 |
Zabezpieczenie |
HAGER |
S301 B10 |
1 |
Do istniejącego systemu kontroli
dostępu należy podłączyć dodatkowe wejście
w budynku administracji w Zakładzie Karnym w Dublinach.
Należy dokonać niezbędnych zmian konfiguracyjnych w centrali alarmowej Integra 128, do której należy podłączyć wyżej wymienione elementy.
Konfiguracja systemu musi zapewniać otwarcie przejścia z kodu oraz kartą. Pulpit sterowniczy w pomieszczeniu bramowego należy doposażyć w przycisk otwarcia przejścia.
Elementy systemu kontroli dostępu należy zamontować w miejscu wskazanym przez inwestora, a niezbędne okablowanie oraz dodatkowe materiały instalacyjne należy wliczyć w cenę inwestycji.
Gwarancja na dostarczoną elementy i wykonane prace musi wynosić min. 24 miesiące.
2. Kryteria wyboru ofert:
Najniższa cena
3. Termin i warunki realizacji zamówienia
Zamówienie musi zbyć zrealizowane do 20 grudnia 2024 r. Zamówienie należy dostarczyć i zamontować w Zakładzie Karnym w Dublinach, 11-430 Korsze, Dubliny 16.
Dostawa i montaż muszą być wliczone w cenę.
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?