- Strona główna
- Postępowanie ID 1020838
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA: Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego na otwartej ujeżdżalni, w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków”
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Sulej
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-20 09:38:00
-
Składania2024-11-25 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Celem niniejszej procedury jest przygotowanie postępowania na wybór wykonawcy prac projektowych i wykonanie robót w zakresie zgodnym z załączonym OPZ . Zasady procedowania szacowanych kosztów zostały zamieszczone w dokumentacji Zamawiającego.
Prosimy o wypełnienie i podpisanie załącznika nr 1.
Zalecana wizja lokalna w terenie.
Osoba wyznaczona do kontaktu:
Paweł Piątka, tel. 261 658 413
e-mail: pawel.piatka@awl.edu.pl
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?